---

1. jag bor numera till större delen i vänersborg och kommer troligtvis bo där i sommar.
2. oavsett om jag har jobb där eller inte kommer jag i vilket fall vara hejdlöst missnöjd med det.
3. oavsett var jag bor kommer jag i vilket fall vara hejdlöst missnöjd med min lokalisation.
4. jag gick inte ut och klubbade ikväll utan hängde kvar i en trång lägenhet i vänersborg vid någon slags falsk föreställning.
5. dit jag skulle gått ut och klubbat skulle varit i trollhättan. [hallå?]
6. min pappa börjar bli gammal. jag ser det i hans vita skägg och hans märglade kindben. det här är nog första gången jag verkligen mött hans åldrande i fysisk form. min största skräck är att han ska dö före dess att mina barn fått lära känna honom, och det skrämmer mig så att min mormor troligtvis kommer lämna jorden vid ungefär samma skeende som han.
[7. jag kan inte berätta det här för min pappa för att han ska förstå innebörden i det eller för att han ska kunna göra något åt hans fortgångna bortgång. han är antingen för full för trött eller för hög för att något skall få någon slags substans och om det inte är det så har hans åldrande börjat gå honom på huvudet. han kommer inte längre ihåg saker jag säger. min älskade älskade pappa.]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0