---

eftersom att de flesta personer i min omgivning numera inte läser den här bloggen så kan jag se detta forumet som en ganska öppen del av mig själv. om dig bland annat (hur många dig finns det? jag blir galen. när man ser över historiken börjar man liksom förlora hoppet om den sanna kärleken, vilket dig det än är så är det alltid rätt.)
i varje fall
du:
nu vet du allt om inget din jävla sopanu vet du allt om inget din jävla sopanu vet du allt om inget din jävla sopanu vet du allt om inget din jävla sopanu vet du allt om inget din jävla sopanu vet du allt om inget din jävla sopanu vet du allt om inget din jävla sopanu vet du allt om inget din jävla sopanu vet du allt om inget din jävla sopanu vet du allt om inget din jävla sopanu vet du allt om inget din jävla sopanu vet du allt om inget din jävla sopanu vet du allt om inget din jävla sopanu vet du allt om inget din jävla sopanu vet du allt om inget din jävla sopa
osv.
jag förstår verkligen inte varför jag kämpar så mycket för något som uppenbarligen kommer att ge lite. något som egentligen inte är något alls.

framförallt hatar jag den fysiska smärtan. framförallt den fysiska smärtan som gör så ont i mig när du ger mig djupa blickar av, vad är det, ånger, kärlek, avsky? och det är just det. svar. ge mig svar.

men jag kan inte formulera mina frågor.

Kommentarer
Postat av: julia

man fortsätter kämpa för att när det väl är bra så är det värt det. och sen går det om igen. men det är det som är livet. har jag hört. det är värt det. låt det komma bara min fina matilda.

2010-11-27 @ 10:11:50
URL: http://veck.blogg.se/
Postat av: evelina

någon gång gör det inte lika jävla ont. varken fysiskt eller psykiskt.

(skulle kunna citera julia, hon har rätt)

2010-11-27 @ 20:33:55
URL: http://taktensompuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0