gånger jag gråtit med dig:

1. utanför en trappuppgång, jag begraver mig i din nacke och släpper ut den där explosionen. det var skönt för du var medveten om chocken och jag kunde inte annat än längta till en trygg famn efter branden.

2. tidig natt. du har existensiell ångest, säger att ingenting betyder någonting. vi ligger i din säng och jag är full.

3. under helgen har jag inte gjort annat än klängt flängt och famlat efter dig längs göteborgs gatstenar, om det var mitt behov av dig som inte blev tillfredställt eller att det faktiskt var du som var stängd och sluten ter sig för mig fortfarande oklart. vi står på centralen och jag säger att: jag kommer inte klara av det om du lämnar mig nu, jag kommer inte klara mig.

4. jag har aldrig i mitt liv velat vara på just den platsen jag är på så mycket som jag vill det nu och ignorerar faktumet att det egentligen är den sista platsen i världen vi borde vara på. hatar faktumet att jag förlorat det finaste jag haft.
morgonen efter kysser jag ditt käkben, du säger hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0