ljus vår

och alltså, så blir allting liksom bara bra. och jag kan inte låta bli att förvånas över hur enkelt det faktiskt var. sådana uppenbara, självklara komponenter som tillslut lägger sista biten i pusslet som krävs för att kunna gå omkring med ett fånigt leende fastklistrat på läpparna. det är väl egentligen dumt av mig att alltid ta ut saker i förskott, men jag förnekar inte att ångestattackerna dyker upp då och då och inte heller deras väntade ankomst i en kanske inte alltför avslägsen framtid; men med andra omständigheter blir dessa numera lättare att hantera. så i en samtidig förvåning över att lyckan överhuvudtaget skulle komma till hundar som oss kan jag inte låta bli att tänka att ja, det var väl ändå dags nu.

Kommentarer
Postat av: jg

ditt allra bästa inlägg. nu sparar jag detta på bloglovin.

2010-01-16 @ 23:27:18
Postat av: virag

Alltså, ååååååh!!! Jag älskar din blogg. Och stämmningen du skapar i dina texter. Känner igen mig på något sätt.

2010-01-17 @ 15:39:42
URL: http://mardybum23.blogspot.com
Postat av: elin

=)vi får ringa nån dag å prata

2010-01-17 @ 20:27:44
Postat av: matilda

juliet: bara pusspusspusspuss

virag: det här känns som allderles för stora ord ifrån en sån helt fantastisk verklighetsskildrare som du, typ bara: TACK! TUSEN GÅNGER OM!

elin: det måste vi. saknar dig vet du

2010-01-18 @ 23:11:46
URL: http://maryrosematilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0