vi stryker ett streck över natten

tänk ett undertryck fan och helvete och ligga på ett grusigt hallgolv och planera upplägget för hur man skall lämna världen. som sagt: jag måste sluta gå av på mitten. framförallt för saker som egentligen inte borde betyda någonting. men när saker som inte borde betyda någonting händer alltför ofta känns det som att någon försöker förklara någonting för mig. [:DU HÖR INTE HEMMA HÄR.]
när jag var liten och vi fortfarande bodde i vårt orenoverade hus på landet hade vi en jätteliten toalett där mamma hade satt upp en planch på insidan av dörren den föreställde en tecknad tupp som sov på en taknock med ett rutigt täcke på sig också gick solen upp tuppen var glad också stod det "tänk positivt" alltså typ som att det här kommer bli en bra dag annars förstår jag inte riktigt vad bilden hade med budskapet att göra. jag måste tänka mer positivt. jag har inte pratat med pappa på snart en månad. jag känner mig lite utspridd. det känns som att jag skrämmer människor. och efter varje försök att åtgälda det så känner jag på mig att det gett motsatt effekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0