vänd tur och statusuppdatering

hänt senaste månaden:
jag har ju flyttat till sundbyberg. det har jag inte berättat.
hänt senaste veckan:
jag har fått jobb jag har inte tagit några kort överhuvudtaget för min kamera är död jag har fått besök från vänersborg jag har aldrig ätit så mycket godis på flera år jag har fått underkänt på en tenta vilket innebär att jag nu har tre omtentor jag har fått besked om att jag inte behövdes på det jobbet jag fick jobb på.
= befinner mig åter igen på ruta ett.
men jag har i alla fall lärt mig att vardagen blir lite mer spännande när jag vågar ta risker.
[och jag kan nästan inte tänka på något annat än den här kylan. två meter snö utanför fönstret och sommarsaknad. tjockångest.]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0