och, samla tanken

1) jag har ett otillfredställt behov som jag sitter och ruvar på. ovissheten om vad det är för behov och hur jag bäst ger utlopp för det är ett bistående faktum.

2) jag är väldigt duktig när jag tar mig själv i kragen, åker till skolan för att råplugga till tentan, köper kaffe, bläddrar i metro magazine student, magazinet för de som vill göra något med sina liv, läser 3 av 988 sidor ur kurslitteraturen, packar min väska och åker för att kolla resårband på myrornas vid mariatorget.

3) jag måste sluta upp med att berömma mig själv genom materiella belöningar när jag inte ens har något att berömma mig själv för.

4) vad kallas det? jo, tröst.

5) jag borde skapa någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0