.

jag är trött på att aldrig sluta önska att jag vore någon annan
jag är trött på att aldrig sluta önska att jag växte upp på en annan plats
jag är trött på att alltid önska att jag upplevt något annat
jag är trött på att alltid önska att jag upplevt något mer
jag är trött på att alltid ångra mina val
jag är trött på att aldrig bli nöjd
jag är trött på att aldrig nå mina mål
jag är trött på att alltid sträva efter något annat
jag är trött på jakten
jag är trött på att alltid längta bort
jag är trött på de besvikelser som väntar efter varje förhoppning
jag är trött på att gräset aldrig är grönare på den andra sidan
jag är trött på att saker kommer fortsätta vara precis lika grått som det är nu
var jag än för mig
hur jag än lever
att saker aldrig kommer förändras


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och JAG tycker att du verkar JÄVLIGT gnällig och omogen.

2009-09-18 @ 20:44:22
Postat av: matilda

i allmänhet så är det väldigt moget med konstruktiv kritik från en befintlig avsändare

2009-09-19 @ 02:11:52
URL: http://maryrosematilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0