vecka 6

igår intervjuade jag navid modiri lite kort via telefon inför kommande artikel. fan vad jag hatar att prata i telefon med främmande människor, drar gärna ut på det så länge som möjligt med jag vet att jag ändå tillslut kommer sitta där med luren mot örat och försöka tysta ner min ojämna andning och periodala stammande.
gick dock över förväntan, navid var en riktigt trevlig kille. lugn. inte för att samtalet varade så länge med han verkade vara sådär härligt pedagogisk. ingenting att hetsa upp sig inför. alls. tufft. nu kan jag säga att jag snackat med navid modiri. poeten musikern radioprofilen pogramledaren. bloggaren. yeah we like
(intervjuade honom föressten angående hans bloggprojekt, check it out)
kommande veckan bereder sig som en hal tågräls inför mina svarta converse. jag redan nu förutspå hur det här tåget som för mig längs vägen hastigt kommer skena iväg i takt med tiden.
arbetsmiljöuppgift gehörsprov utvecklingssamtal ANTAGNINGSPROV TILL TEATERHÖGSKOLAN IIIIIH artikeldeadline svenskaboken ska vara utläst voicekonsert tandläkarn (som inte kommer vara glad på mig och mina gula håliga emaljfattiga tänder) högskolemässa teoriprov i gemu samhällsprov engelskarapport

Kommentarer
Postat av: Erik

Frågade du honom varför allt han är med i läggs ner?

2009-02-15 @ 17:37:30
URL: http://nuevaestocolmo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0