konversation

mor: häng upp tvätten matilda
mej: nej
mor: jo
mej: nej jag är trött, jag ska lägga mig tidigt så att jag kan stiga upp imorgon och skriva klart artikeln.
mor: jag är också trött. jag är tvungen att packa klart det sista inför resan ikväll. häng upp tvätten.
mej: ÅKEJ JAG TÄNKER HÄNGA UPP DIN FÄSTMANS ÄCKLIGA KALSONGER MEN DET GER JAG FAN I FÖR SEDAN SÅ KOMMER NI UNDER 2 VECKOR FÖRGYLLA MIN TILLVARO MED ER FRÅNVARO DÅ NI FÖRPESTAR CAPE VERDE VID ER NÄRVARO OCH JAG KOMMER SOVA MED KATTERNA BADA I ÖVERFULLT SKUMBAD KEDJERÖKA INOMHUS DRICKA UPP ERAT SPECIALBESTÄLLDA PORTVIN TA HEM ALLA MINA VÄNNER DANSA HELA NATTEN OCH NI KAN INTE GÖRA ETT PISS ÅT DET NI KOMMER BRÄNNA ERAN BLEKA VINTERHY I FLAGOR OCH KVÄVAS I EN STRANDSATT ÖKEN SÅ VISST JAG TÄNKER HÄNGA UPP DIN FÄSTMANS ÄCKLIGA KALSONER FÖR PÅ TORSDAG BLIR JAG FÖR FÖRSTA GÅNGEN FRI MER ÄN VAD DU NÅNSIN KOMMER BLI

åkej så sa jag inte. men jag tänkte. och ja jag kommer ha två ensamma veckor så kom och hälsa på mig.

Kommentarer
Postat av: J

Ville bara säga att du har en jäkligt bra blogg, som fler borde känna till!!



Keep up the good work!

2009-02-11 @ 20:01:53
Postat av: Martin Holm

Dansa hela natten lång var det ja!

2009-02-12 @ 22:36:16
URL: http://zwine.blogg.se/
Postat av: Josephine Helmerson

haha you go girl ;)

2009-02-27 @ 12:43:22
URL: http://jhelmerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0