gårdagskvällen








fredagkvällen inleddes och fortskred i smärtor på grund av skoskav. (har nu utveklats till en jobbig blodblåsa på hälen, antagligen början till någon slags infektion. ingen joggingrunda för mig idag inte.)
lyssnade på vänner i bandet sabotage på rookieröjjet, inte direkt min typ av musik men pojkarna var duktiga.
kommer ihåg de kvällarna för ett par år sedan då man med stora ögon beundrade i princip alla som stod på den meterhöga scenen med en gitarr  famnen. nu finns det bara massa smått folk där, fy vad gammal jag har blivit.

senare gick ja å mags hem till beckis för att invänta buss till blåsut (kunde ju inte gå med tanke på mina stackars blåsor). när vi väl anlände till kvällens höjdpunkt fann vi ett 60-tal fulla 93or hejandes och ståjandes utanför "festhuset". skoj, hittade cirka 3 personer som var oss jämngamla.

jag vill inte växa upp. jag vill vara sjutton hela livet och tillåtas bete mig klantigt och åka på fjortisfyllor var och varannan helg utan att bli klassad som någon mindre intelektuell.
snälla ta mig tillbaka till dom vinternätterna som spenderades i rus och drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0