I'm going away for a while

nu har jag bestämt mig. ingen dator, utöver skol+jobbärenden, på en månad.
allting har bara gått way out of line det senaste, och behöver verkligen få tillbaka strukturen och försöka komma tillrätta med allting. ägna mig åt bättre saker än att under en lördagskväll monotont stirra in i en skärm (bra sätt att spendera livet menar jag).
nu ska jag läsa, motionera, plugga, sy, öva, ta tag i projektet.
säkerligen kommer det sluta med att jag påbörjar ett tv-missbruk istället, men wtf.
alltså, vi ses 10 december! lyckönskningar lär behövas.

har fuskat för många gånger för att kunna kalla det för fusk. so, mission completed. inte.
men iaf, back in business.


Kommentarer
Postat av: PopNegativ

Ta tag i projektet, det låter som en jättebra idé. Ser fram emot våra framtida ljudtekniksnack! haha =)

2008-11-11 @ 08:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0